Dagen i Sthlm

Nu var det nga dagar sedan jag skrev.
Jobbat i lördags på dansmaran på parken. Jag fick pyskbryt när jag kom dit, skrattade åt allt i 20 minuter men det löste sig med kaffe fast det tyckte inte Forsberg egentligen. Många koppar kaffe blev det.
Jag blev klar i korven vid halv fem. Städade så man slapp göra det när man nästa gång står där eller någon annan står där.

Idag har jag varit på ett forum om stadsbidraget för ungdomsorganisationer. Det var okej. Känner ju igen alla diskussioner då man har suttit i LSU skuggutredning. Jag var så trött gick upp fem i morse för att hinna med flyget.
Tänkte på det när jag flög i morse. För ngt år sedan skulle jag nästna ha betalt att flyga - nu känns det skönare att åka tåg under förutsättning att mina öron tycker om mig .....

Jag blev moster för tredje gången. Eller fjärde... (jag är x-tra moster oxå) syrran och Bjarne fick en liten pojke. Längtar redan som en tok att åka hem och träffa honom!!!! Träffa A och H oxå men träffa min nya släkting. Välkommen till världen lilla prins Gärtner!!! :)

Ngt annat roligt som har hänt att jag pratat med en person idag per telefon som betyder jätte mycket för mig. Vi har inte haft så mycket kontakt nu förtiden jag hoppas det kommer bli ändring på det! Jag har saknat dig grymt mycket. Du är min tvillingsjäl! Ingen egentligen förstår mig så bra som du!!! Tack L för du ringde! Jag ringer imorgon!!!!!! Jag menar verkligen det TACK!!!!!!! Läste ett par brev i förra veckan som vi hade skrivit till varandra. Ett par brev du förstår vad jag menar... :) insåg hur mycket jag saknat dig... jag hoppas du och din sambo kommer upp till mig och Micke!!! I always love u!

Nu sitter jag här på Arlanda och min mobil har dött för dagen. Batteriet har bara slutat att fungera bör lada den i natt för imorgon blir det Sundsvall och möte med LUKen.

ha det mina kära läsare

//Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback