Hemma igen efter min lilla resa

Som sagt åkte jag i torsdags förra veckan och kom hem nyss. Har börjat plocka i ordning lite grejer igen.
Åker igen på torsdag då till sollefteå... sedan till Dalarna igen.
Hoppas helgen går fort. :)
Mötet med Julia gick bra fast hon såg mer förvirrad ut än när vi var hos Peter Hultqvist i fredags. Hoppas jag fick några frågetecken som rättades ut.

Läste i aftonbladet om Jan Björklunds icke vetande om skolan. Vad var det jag har sagt kan inte låta bli. Men det som stör mig mest att han inte ens han sekretare har svarat på brevet jag skickade i somras. Det tycker jag inte är så smart! Men de kommer ju inte ha makten efter september 2010 :)

Eftermiddagen var man med V och brorsan å Sanna. Hur härligt som helst. Känns skönt att träffas igen. Har åter igen fått styrka TACK!!

Nu är det inte långt kvar till man blir moster igen :) Längtar....

ses i morgon. nu ska jag umgås med min andra hälft. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback