Somliga gör kloka beslut andra inte.

Idag har både jag och Micke varit hemma vilket var mycket skönt då vi hann göra lite av varje.
En sväng på stan och sedan hem till svärfar och hälsa på.

Idag kom det ut att Maria Ulvskog kandierar till europaparlamentet i vår och hon slutar som partisekretare. Jag tror det blir bra, hon är eu-motståndare (som det så vackert heter) men samtidigt är hon en san socialdemokrat. Jag tror Sverige och framför allt Socialdemokraterna behöver en sån som hon i Bryssel. Som jobbar för ett starkare europa. För jag har saknat tanke sättet nu när man är med i EU så gör man det bästa av det hela. Jag hoppas och tror hon kommer bli något bra av det hela!! Klokt val av henne!

Sedan fick jag reda på jag har två möten inplanerade med olika personer om olika saker. Men känns skönt att det blir av dock. Det ena vet jag inte riktigt vad det kommer handla om. Men ändå!

Till slut måste jag bara nämna om mitt jobbsökande går dock framåt sakta men säkert :)

ha en ljuvlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback