Cafékvällen om EP-valet

var mycket trevligt. Fick höra Susanne E prata om EU på ett sätt som insperar och verkligen får än att jobba hårt i valrörelsen! :) det känns som precis när man var aktiv i Leksand och man vill bara göra mer och mer.
Nöjd över dagen. Jätte nöjd över dagen. Kommer somna fort.

Blir att göra klart saker imorgon så man kan fira påsk i lugn och ro. Fast jag ska förbreda mig för Fackets grunder jag ska vara med och hålla nästa vecka. Det ser jag verkligen framemot att göra.

Jag kan förstå personer som är less på allt och inte vilja göra ngt mer åt saken. men på något sätt förstår jag inte personer som bara ger upp och sätter sig ner och faktiskt "gnäller" det kan jag inte förstå. Det finns faktiskt saker man kan gnälla över men sedan finns det personer som har det sju svåra år och kämpar arselet av sig för att lösa det. Respekt för dessa personer är ju faktiskt att kämpa på och försöka göra det bästa av det hela och en dag vänder det. Efter regn kommer solsken så är det bara att inse så gör det :)

Jag ser verkligen framemot våren, men idag kändes den väldigt långt borta då det hade snöat dock lite men det hade kommit snö... vill ha vår så där härligt som det var för någon dag sedan.

Glöm inte att rösta mellan den 20 maj och 7 juni! Rösta för ett rödare Europa.

Under påskhelgen blir det att umgås, jobb och så blir det att umgås. Härlig PÅSK trotts allt.

Saknar dock metargården, mellanåkersvägen och norrtullsgatan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback