Unga hörselskadades riks årsmöte i Örebro

I helgen var det alltså dags för årsmöte. Första gången behövde man själv inte sitta i s.k valtorget och fundera om man skulle bli vald eller inte. För första gången kunde man gå runt och fråga de övriga :) Bara det var ju nice.
Annars så var det mycket och långa diskussioner och vissa spårade toalt ur. Jag blir förbannad på ren svenska när det börjar bli person angrepp på personer gör skillnad på sak och person så är det! Sedan klart det är jobbigt, men det måste man kunna göra och så måste man lära av varandra och inte börja bråka om saker som har varit. LEV i NUET!

Annars var dagarna bra. Tror styrelsen kommer bli toppen bra. Kul att Jacob är tillbaka :)
Jag blev invald som adjungerande i HRF förbundsstyrelse och bara det känns skit skoj! Det blir min morot detta år :)

Tack för dagarna och tack för alla härliga skratt tillsammans med dig Julia och Helén! Å tack till ett underbart kansli som gör verkligen ett hästjobb.

Å en sak till:
Att se bara på när andra jobbar kan irretera mig så frukansvärt å sedan frågan som kom när ska vi åka? Men för gud skull hjälp till så kommer vi iväg fortfarande. Å snacka om att gnälla för fel person ni kom hem samma dag och jag fick sova i sthlm resan för ER är inte lång det är bara så. Det är bara att gilla läget och inse Sverige är avlångt och jag har längre att resa och ni ska bara vara glada att ni fick åka minibuss tillbaka till sthlm och slippa åka tåg. Ska lägga att nästa år blir det uppåt och det inte går nga flyg på söndagar. *haha* hur kommer det låta då? Nej va solidarisk!
Det hjälper inte att vara bitter tvärtom. Det blir bara värre.....

Uh har många utmaningar framför oss... det är bara att börja tag i flera av dem nästa möte som är i slutet av maj.

kramar på er alla nu ska jag hämta posten :)


Kommentarer
Postat av: jacob

Tack (tror jag)

Ska bli ett intressant år.

2009-04-29 @ 16:23:46
Postat av: Anonym

Tack själv, utan dig hade det varit tråkigt! ^^



Ja vi har många utmaningar framför oss... Men det fixar vi! Det är bara att vi slår våra kloka huvuden ihop så ordnar det sig!

Vi får hjälpas åt att stötta varandra! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback