Underbart det kan vara ibland men det kan även förändras så fort!

Så är det redan måndag. Snart tisdag dock. Ska efter detta inlägg lägga mig är helt slut, fast jag vet egentligen inte varför för jag har inte gjort så mycket om jag ska vara ärlig....

I förra veckan så blev det många besök i stan onsdag - torsdag var jag med Carina och handlade å så umgicks jag med Johanna. Hehe vi hade lite skoj inte lite utan mycket skoj :) köpte jeans som jag till slut blev jätte nöjd med men det tog ett tag innan jag var klar och hade provat...
I fredags var det stan som gällde men även var det till Carina och Johan, hjälpte till att resa tältet och sedan busa med barnen spela spel och ha det riktigt skoj.
Lördagen bestod av att förbereda Johans 40 års fest. Festen blev långt in på morgonen men var rolig men mest var man seg... 5 gick man och la sig jag och Carina var sist i säng.... å vissade bade halv fem på morgonen idioti egentligen...

Söndagen blev lång och seg men tack för en mycket trevlig helg.......
Borde man inte tänka efter förre man gör vissa saker - tror ärligt talat inte viss person gör det eller framför allt gjorde det. Det skrämmer mig. Hur blir det sedan det får tiden utvisa men jag känner mig bara irreterad när jag tänker på. Det kan då inte bli värre eller kan det????

I måndags morse blev det resa först till Umeå för att sedan flyga därifrån. Hade möte om mätningen jag var med på i vårgårda. Kul att träffa alla igen...
Å idag skulle jag haft ett möte igen men då blev det spontant besök på kulturhuset skolans dag tillsammans med UHs kommunikatör. Lyssnade på Marie Granlund och Jan Björklund. Men konstigit att inte Lr har lärt sig att ha en bättre placering av scenen man såg inte så värst mycket vad som sas då man fick motljus sedan att man inte hade slinga... det är tråkigt men men....
Sedan blev det en trevlig stund med emma. Tack och lov att jag fick träffa dig var hur länge sedan som helst.... jag hoppas verkligen vi får en jätte rolig helg :) eller söndag skulle jag vilja säga det heter... *ler* Då är det tjejmilen... hoppas vi hinner ses ngt imorgon innan jag far hem :)

Resten av veckan blir innehållsrik, möte imorgon på UHs kansli....
torsdag hoppas på att träffa carina och sedan ev hem till Eva på ljusparty, skulle ha åkt till Östersund på möte men eftersom ett viktigt möte om min framtid kom emellan på fredag så kan jag inte det. Sedan hem till B och se på film ....

fick se ett jätte bra ordspråk i dn idag "sätt inte upp gränser för att det ser ut som det inte går, utan ta i stället reda på vilken väg du kan gå för att uppnå det du vill" Så sant...

sköt om er.
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback