så var det förbundsstyrelsemöte med HRF

gick upp fem i morse för att åka till sthlm. Jag är jätte trött men ändå ladad.
Dagen igår var kanon bra - trotts min röst är inte bra. Just nu är det bara pipper fram. Jösses snälla röst kom tillbaka. Dagen var igår handlade om beslut om framtiden - (tack Eva) nu vet jag vilka vägar jag ska gå. Å det är bra. Annars fick jag gör massor av spännande saker - tack vare min röst inte var okej. Hihi.

Så köpte jag min telefon oxå - en underbar invenstering. Jag känner mig jätte nöjd, hihi. Tack brorsan för du tyckte den.

Hann fika med Anna - träff med Johanna och Maria. Riktigt trevligt. Ska göra klart allt så jag kan skicka iväg det inom kort! Helt underbart att vi är på G!

Många tankar snurrar runt hela tiden å vissa saker har blivit klara. Jag känner mig så nöjd över mig själv.

Tack för att du M hade gjort så fint hemma igår. Det var jätte fint...

nu diskuteras ekonomi.... återkommer senare idag mer om dagen....
har ni tråkigt släng väg ett sms... *hihi*

många kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback