Har inte skrivit sedan i fredags kväll ....

Ja... jag har inte satt mig ner och skrivit sedan i fredags kväll.
Helgen i dalarna var verkligen lyckad. Känns hur härligt som helst att i lörd...ags på dagen var man i leksand och träffade härliga människor och så fick man åka pulka med Alma i gropen! Jag hade skit skoj men jag blev ju blöt på kuppen men det gjorde då inget. Nästa gång jag kommer hem blir det då täckbyxor och åka pulka. Det är skoj å inte överskattat.
Kvällen blev i Rälta med meldoifestivalen och Molly gick vidare å tur var väl det för om "maja" hade gått vidare hade jag då aldrig mer sett melodifestivalen! Efter det blev det bastu och hur härligt som helst!!!
På söndag blev segt men innan man åkte hemåt igen så var det innebandy match i Insjön och se Hugo spela. Riktigt trevligt och man saknar det vardagliga när man inte bor närmare... Att inte kunna bara åka dit hämta busungarna och göra något riktigt skoj. De förgyller ju ens vardag så otroligt mycket.
Måndagen vilken hemsk dag det va.... men äsch tur att även såna dagar kan snabbt gå över.... Igår var ju oxå en konstig dag... men i alla fall så gick den snabbt den med. Skönt att ha någon utomstående att verkligen lyfta allt för på ngt sätt är man ju ensam om allt man går och bär på. Skönt att få prata med någon i alla fall.

Å i helgen som var då var det härligt att prata så länge om så mycket var ju länge sedan man gjorde det. Känns som det var på den gamla goda tiden :)
Idag var man på debatt om sjukhuset det var ju trevligt men det var mycket prat och få konrekta saker man kan göra. Jag tror på en stor region där alla tar sin del av ansvaret som exempel Örnsköldsvik tillhör mer UMEÅ än Sundsvall det är dels närmare och dels är det ju mest logiskt att vi gör det. Jag tror man måste lyfta frågan mer och större än vad man gör nu.

Var även och tränade idag men gick väl inte riktigt som jag hade tänkt mig...
Å anna det blir pölsa imorgon.

Har även tänkt på en sak, det är då viktigare att gå och rösta den 7 juni än att inte göra det alls!

Återkommer mer i bloggen i morgon.
Så åker man till Oslo den 20-22 mars :) mysigt att möta våren där...

kram och god natt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det är fan i mig på tiden, här har man fått väntat sen du började tjata om den å får det först nu...HAHAHAHAHA =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback