Svartvinbärssprit är medicin.

Nu är det måndag - har varit i Rälta sedan i torsdags.
Idag skulle jag varit hos min syster på f.m men det blev inte så för jag fick inte fram ett pip när jag skulle prata med mamma i morse. Har varit en innehållsrik helg.
Fredag var det begravning för Artur. Sedan umgicks jag med mammas fritidisbarn. Vi spelade Jeparyd, det var jättte skoj :) Emmelie vann dock hela tiden. Vem är? Vad är?
Kvällen tillbringade hos Danne och Isabell. Tack för en jätte trevlig kväll! ;) Vi måste göra om det. Har saknat detta.
Gick hem och insåg då hur SVART det är när det är mörkt. Hehe tur man inte är mörkrädd dock!

Lördag upp till Leksand, köpte snygga skog :) bild kommer upp.
Var även och tog en snabb fika med mamma det blev i och för sig lunch. Köpte present till min syster som fyller på tisdag. Idag fick man äta SKÅNSK potatis. Älskar verkligen äta skånsk potatis.
Blev en tidig kväll... skönt.

Söndag dagen kunde börjat bättre men men... skönt att det inte hände mer. Sedan blev fira syster i Insjön och träffa godingarna. Va mysigt. Jag vill träffa mera... vill bo närmare.
Kvällen blev det pizza och såg beck innan ögonen gick ikors.
SÅ idag måndag skulle det som sagt vara hos syster på f.m och sedan fixa fläsklägg men jag blev hos mormor hela dagen för min röst bar inte. Men Mormor fixade medicin så jag nu har en bättre röst. Svartvinbärsbrännvin är lösning på heshet lika så att hålla sig varm om halsen. Tur man älskar att ha halsduk.

Imorgon åker jag hemåt igen till Gideå. Skönt att vara här. Vill vara här oftare. Kommer hem igen den 19 feb fast jag funderar på att åka hem tidigare den veckan. Skulle ju vara trevligt att träffa A, H och N lite mer än denna gång och även träffa syster! Man behöver vara nära sina nära och kära lite oftare.

Vad vill jag göra i mitt liv? Vad är högsta drömmen? Kul att få drömma sig bort lite.
Fortfarande inget svar från jobbet man har sökt. Tror inte det gick bra. Ska ringa imorgon. Hade verkligen hoppats. På nästa jobb då?

Till helgen blir det sthlm och uh styrelsemöte samt träffa min bror, Sanna, vendela :)

Nu har jag gjort rotmos med övervakning av mormor :)

ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback