Utmanade på mailen

Kedjebrev i all ära men lite charmig är de dock när man får samma sak tre ggr på samma dag så jag svarar här. SÅ kan ni ju läsa detta om ni känner för eller hoppa om ni inte känner för det å så får alla andra läsa som inte skulle få ett mail av mig....

Jag har blivit utmanad.

1. Tre namn jag lyssnar till:
Susanne, Gärtner, Sussie (av parken personal)

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Att jag gör saker som jag aldrig vågat göra tidigare allt oftare

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Att jag inte tror att jag klarar av det jag faktiskt klarar av

4. Detta är jag rädd för:
Vara otillräcklig, ensamheten samt tystnaden

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Glädje, energi och kaffe

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
oj... jag tror faktiskt livet är en enda står utmaning :)

7. Detta tycker jag om att göra:
Umgås med min familj (mina syskonbarn), umgås med nära och kära, träna.

8. Detta vill jag göra just nu:
Jobba och så vill jag KRAMAS!!!

9. Bästa känslan:
När jag har klarat av ngt jag inte trodde jag skulle klara av och så självklart pirret när jag ser på M varje morgonen

10. Värsta känslan:
Oro, ångest, skuldkänslor, inte räcka till

11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:
Ärlighet, humoristiskt, generös, envishet, engagerande,

12. Är jag kär just nu?
Absolut

13. Jag vill gifta mig...
den dagen har jag redan gjort som var det bästa man kunde tänka komma på just som jag hade i min dröm... dock fattas två viktiga personer där men jag vet de var med ändå på sitt eget lilla viss.

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
Resa, klara vasaloppet, nå mitt drömyrke

15. Min käraste ägodel:
Har många....

16. Något jag vill ha i present:
en upplevelse tillsammans med ngn

17. Detta har jag på mig just nu:
svarta byxor, skjorta, UH-tröja,

18. Favoritkläder:
svarta byxor och en snygg topp

19. Favoritdjur:
Hund :)

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Så gott som allt funkar

21. Favoritlåtar just nu:
Ska jag välja en?
Då blir det: Det vackraste med Cecilia W

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
Roligast- Smhällkunskapen och Religion
Tråkigast- på gymnasiet var det nog FILOSOFI!

23. Stjärntecken:
Kräfta

24. En bok jag älskar:
En fjärils öga av Mohammed Ali

25. En film jag älskar:
Hehe jag och film titlar... :) En film jag kan se om och om igen är sound of music


26. Tv-program jag gillar:
CSI, Efterlyst, Lyxfällan, Mästarna mästare, Veronica Mars

27. Favoritdoft:
En sommardag

28. Detta äter jag gärna:
Skånsk potatis.
Pölsa.
Min brors och mammas spagetti och köttfärsås
En god köttbit

29. Dricker helst:
Vatten och kaffe

30. Favoritgodis:
Lakritis

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
oj... många ställen men just nu vill jag åka till NY!

32. Färg på mina ögon:
Blå

33. Min längd:
166

34. Jag tror på:
Godhet

35. Jag spelar:
Alltflöjt :)

36. Person jag beundrar:
Min bror, min syster, mamma, mormor, Emma, Sanna, Olof Palme, Anna Lindh

37. Så här bor jag:
4:a i Gideå 3 mil utanför Örnsköldsvik

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
haha inga längre... vattnar varje vecka då lever de...

39. Det här tänder mig:
ögon... :)

40. Det här gör mig avtänd:
ovårdad, smutsig..

41. Favoritfärg:
Blå och röd

42. Favoritcitat:
Just nu är det: "det finns bara möjligheter"

43. En hemlighet jag vet:
hehe då är det ju ingen hemlis

44. Bästa present jag fått:
Oj, jag har inte typ ragnordnat presenter.... men ngt personligt är alltid bäst

45. Senast köpta skiva:
ja säg det....

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Ansiktet

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
det är dock min ensak

48. Udda förmåga/egenskap:
haha det märks när man umgås med mig.

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
hund

50. Vad lyssnar du på just nu?
ljud här ... finns nog bara knappljudet från tagentbordet....

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
Varit i sthlm på möte

52. Var är dina föräldrar födda?
Mamma i Farsta och Pappa i Rönnäs

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
så jag kan se filmer

54. Vilken är din favoritrestaurang?
har ingen speciell längre

55. När badade du i en pool senast?
minns inte...

56. Har du varit med i någon skolpjäs?
ja nga stycken

57. Hur många barn vill du ha?
3

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
där jag inte hör vad de sjunger...

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Självklart!

60. Vad har du för TV-kanaler?
alldeles för många

61. Har du åkt moped någon gång?
ja absolut

62. Har du busringt någon gång?
ja... eniro... :)

63. Har du fått felparkeringsböter?
ja tyvärr

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
nej...

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Malta

66. Har du en egen trädgård?
nej det är det inte

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
nasse i nalle puh

68. Kan du alla orden i nationalsången?
de två första verserna....

69. Badkar eller duschkabin?
dusch

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
minns inte

71. Favoritpizza?
har ingen favo

72. Chips eller popcorn?
Popcorn

73. Vilken färg på läppstift använder du?
Läppglans

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
nej... å vem gör det?

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
nej

76. Apelsin- eller äppeljuice?
äppeljucie känner man mig ska jag inte dricka apelsin!

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Det var Emma, vi åt sallad

78. Favoritchoklad?
Mörk choklad

79. När röstade du senast?
Valet 2006

80. När åt du en hemodlad tomat sist?
i sommras

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
ja...

82. Är du bra på matlagning?
det blir bättre och bättre för varje gång

83. Klarar du att tanka själv?
JA absolut

84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
Nix

85. Pepsi eller Coca Cola?
Coca cola

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
nej....

87. Vad var det senaste du handlade?
glass

88. Har du kräkts offentligt?
Ja, tyvärr

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
sanna kärleken har jag redan så jag säger mång miljardär nu oxå...

90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
ja

91. Har du ringt något betalnummer?
ja...

92. Kan man vara vän med sitt ex?
Ja, absolut!

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
svärmor hon jobbar där

94. Hade du mycket hår som liten bebis?
ja det hade jag.

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
jag pratar in om vem jag är... :)

96. Vad har du i din väska?
dator, papper, plånbok, kalender, nycklar m.m

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
vattenflaska brevid sängen...

98. Vad är du tacksam för idag?
att jag kom hem...

99. Var hittade du den här listan?
på min mail...

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
ngn kan ju göra det skulle ju vara kul....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ska du göra idag då? :)



Kram

/LM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback