klockan är mycket

men jag har skrivit klart två jobb ansökan... å jag är helt slut.
Känns som man bara vill skita i allt just nu och sova flera dagar. Men men... det känns bättre med två alvedon och lite sömn skulle jag tro.
som sagt blir inget Sundsvall för mig i morgon :( hade verkligen sett framemot det men det kommer nya dagar å då ska jag vara frisk.

På torsdag blir det först sthlm sedan hem till Rälta över helgen. Tillbaka i ö-vik på tisdag kväll.
Jag tycker ska bli skönt att komma hem till Rälta. Bra att samla energi som mormor sa till mig. Nja det vet jag inte men skönt att träffa henne och mamma lite grana.
Blir begravning på fredag har nog inte ens nämnt det men i alla fall så ska jag på min pappas kusin begravning. Våran tomte Hampus Artur. Å man har otroligt många minnen med honom. Men ett av det absolut starkaste minne jag har av honom är när han ska köra upp sand till våran sommarstuga vi höll då på att bygga. Traktorn lutade så vi alla trodde den skulle tippa. Men han klev ur traktorn och sa "äsch Susanne åker du med mig hem då" Ända jag fick fram var ja och det gjorde jag. Men resan som normala max tar 40 min tog över 2,5 h för han skulle visa mig varje skogskifte som han kände till och så var där om att berätta historier... nej det var en resa jag sent kommer att glömma. Inte undra på vad man ler när man tänker på det för han var våran alldeles egna tomte. Kommer sakna honom....

nu ska jag försöka sova ... nattinatti....

tänk det är 9 år sedan, 9 år vart har tiden tagit vägen?

dagens bästa händelse: Jag fick glass :)
dagens bästa citat: "vad var det jag sa"
dagens bästa mat: spagetti och köttfärsås som jag hade gjort igår. Fast den är inte lika god som min brors och mammas köttfärsås. Men en god 3:a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback