Mitt första gruppass

Idag gjorde jag mitt första gruppass på Step IN och det känns i bena. Jag måste ge det en chans till fast jag känner mig som en elefant just nu. Hängde inte till 110% med. Men jag tränade i alla fall :)
Imorgon blir det step in, träning och bastu sedan jobb på parken. Umgås med Carina innan man börja jobba och hålla tummarna att Johanna kan fixa en fin frisyr på mig!

Annars idag har jag fixat massor av UH saker. Känns härligt och så man kan beta av saker från ATT göra listan.

Nu är Anna oxå med på att ställa upp på tjejmilen en till att träna med! :) JIPPI!! Vi klarar det!

Jag vill ha SVAR .... SNÄLLA jag orkar inte vänta... vill vill vill ha svar.

simma lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback