Stan idag

Åkte till stan idag själv, först till Af på möte om min framtida yrkeskarriär (vackert det låter men det är ju sant) sedan till Antenn och träffade Tina som hjälpte mig med mitt CV. Ska fixa det sista på måndag och så ska jag lämna in den på måndag eller tisdag :) JIPPI!!! Så är det bara hålla tummarna sedan. Sedan tillbaka till Af för att fixa min handlingsplan och när det var gjort så var det lunch med Johanna som gällde.
En mycket trevlig dag och många saker har börjat komma igång känns bra.
Att vara positiv är A och O. Går allt i lås nu så kommer det kännas ännu bättre och beskedet jag fick idag gjorde saken bara bättre. Jag har många drömmar, jag har många mål i livet. Ett mål är jag ska må bra i hela mig och nu börjar det märkas att jag gör det.

Flera saker till är avbokade på min att göra lista. Det känns hur bra som helst. Nu på måndag har jag fyra saker att göra sedan känns det ännu bättre.

Idag städade Micke bort julen. Skönt på ett sätt jag gillar adventsljusstakarna men jag gillar även att vardagen kommer in.

Nu ska jag vara social... å hoppas det är ngt bättre på tv än detta som är nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback