En fundering?

Om jag säger så blir det si och jag säger si så blir det så.
Hmmm funderar på varför just nu. Kan inte säga jag känner mig vidare glad just nu. Många tankar som snurrar.
Vad blir det senare idag (klockan över 00.22) blev inte som jag hade tänkt att jag skulle göra men ändå.... hinner då väl göra klart allt till nästa vecka så jag bara kan slappna av. Vore ju toppen och inte ha så mycket på att göra listan.

Fredag blir det träning och in med elva bussen sedan vet jag ska förbi svärföräldrarna ett tag. På kvällen vet jag inte alls vad som händer men det visar sig. Hoppas på ngt speciellt ska hända.
Så är det inte långt kvar till måndag morgon då jag kommer sätta mig på en buss till Sundsvall och möta vissa underbara personer!!

Tack underbara du för du finns. Vad vore livet i all sin glans om inte du fanns....;)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback