Onsdag...

började som sagt i regn men slutade i varm härlig sommarkväll :)
Seminariumet som jag, Julia och Josefine gick på ang politiska reklamfilmer i TV var inte det jag hade hoppas på. Dels fick vi inte ställa frågan förän det är försent och dels så hörde man ingenting i lokalen. Det kändes verkligen konstigt alltihop. Men men..
Middagen var trevlig. Monas tal måste jag säga var ett ganska bra tal men inte det bästa men ett tal man kan förvänta sig dock. Det jag tycker är synd att man inte vågar ta i frågan om tillgänglighet. Det är farligt och det ska då inte nämnas i något tal. Konstigt egentligen för om någon börjar inse å så kommer dessa frågor upp....

Kul att träffa dig Lina! Har verkligen saknat dig!!!!!!!!!!!

Ikväll när jag å Gudrun gick våran trevliga kvällspromenad (tack vännen för du finns) så fint det är... kommer ihåg sommaren för 3 år sedan när man gick på stranden och såg solnedgångnen det fanns ju en anledning... livet bara ståd stil. Vackert. Minnerna är det vackraste.

Nu ska jag då sova och sedan blir det hemfärd imorgon ....

det finns ngt jag saknar med det hela vad får tiden utvisa.

nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback