Sollefteå - vackra sol

Ibland undrar man vad som händer - är det ödet eller är det bara meningen att vara där just på den platsen vid den tidpunkten, säg det säg det.
Idag bestod dagen mest av bilresa till sollefteå, flygbladsutdelning, bilresa från kramfors, telefonsamtal, ännu mera telefonsamtal och ännu mer telefonsamtal. Så när detta var klart så var det dags för flera telefonsamtal.
Besök på parken och när vi skulle gå ut hade vi hamnat mitt i ett polispådrag det hade varit ett rånförsök! Så efter varit utanför och pratat med styrelsen bar det väg att få lite mat i magen då blir det en krock vid lidel när vi åker hem. Två ggr är man på ett ställe där det händer saker och man uppfattar ingenting. Jaja.

Idag i sollefteå var det trevligt att prata med kvinnan som hade varit politiskt aktiv i många år, det var intressant att höra hennes samhälls syn! Tack för den pratstunden.
Det var även intressant att höra den person som inte ville rösta först men när jag hade förklarat närmare om vad valet handlar om så sa hon - absolut ja! Det var lika trevligt!

GÅ och rösta ni som inte har gjort det!!!!

Sitter och funderar på hur jag ska hinna med det jag ska hinna med den här veckan? Blir att göra saker länge imorgon och hoppas på det inte händer så mycket annat runtomkring!

Simma lugnt mina damer och herrar nattinatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback