Många tankar far runt i min skalle

Då var det dags att skriva ett par rader igen.
Det blev ingen pölsa som jag skrev sist den var dålig :( måste inhandla ny pölsa när jag åker hem till Dalarna. Pelles pölsa är den godaste. I torsdags vad hände mer jag var och träffade Tina på antenn och finslipade min cv.
Sedan blev det en lugn hemma kväll och kollade lite hockey (elitserien) det var lite tv och så på fredagen jobbade jag och m på parken på dansen. Var lite och göra så jag städade ner vid korven :) Så det måste torkas golv nästa gång jag är där.  Kvällen blev trevlig ändå jag hann ju prata med alla och skrattade och var glad. "ett gott skratt förlänger livet"

I lördags seg som sjutton var man uppe för att åka och se Bylla spela innebandymatch å jag fotade under matchen. Korten kommer under kort.
Tack för en mycket trevlig kväll. Jag har inte skrattat så mycket på länge bland annat hicka och skratta är ingen bra kombination.... söndagen bestod av att kolla på vasaloppet och se den årliga loppet och höra Plex stämma det är en tradition! Man minns ju vissa saker från bara nga år sedan när det vara vasaloppet :) Örvärk, kärlek, norrmän och aktuen kan ju sammanfattas.

I måndags var det träning och sedan bar det väg till Umeå där jag befinner mig nu. Har fått träffa tre underbara kvinnor som verkligen lyssnar på mig och försöker ge mig olika inblickar som jag kan spinna vidare på. Under dessa två dagar har många tankar fått nya vägar och andra saker och  har kommit fram till en vändning. Jag har mina drömmar och jag har mina visioner Å ett stort tack till Sanna som har peppat mig att skriva ner vad jag vill göra med mina drömmar, mål och visioner jag har! Det värdesätter jag jätte mycket.
Det har vuxit fram saker som jag aldrig kunnat tro jag skulle kunna göra eller hade tänkt på att göra. Men med mod kommer man långt.

Människor förändras med tiden och tiden förändras människor. Jag känner att jag har för en gång skull lyssnat på mig själv och verkligen gjort så jag känner mig att jag mår bra. Jag känner i själen att jag börjar må bättre och bättre. Vilket är så himla härligt. Vägen är lång och kråkig men tillsammans ska jag ta mig fram med dig, dig och dig och många av er som läser den. Många av er har redan hjälpt mig på vägen och jag vet att många kommer vara där sida vid sida med mig. Jag kommer säga det gång på gång TACK alla som tror på mig och finns för mig. Det betyder så otroligt mycket att veta ni finns där för mig när jag går genom saker och ting.
Att ni sedan berömer min personlighet och lyfter fram mina goda sider och det jag är bra på gör att jag blir starkare. Tänk om många andra skulle få träffa er. Lika få träffa hörselrehab som jag träffar. Det känns så himla skönt att ha det bakom mig och kan sakta mig säkert gå vidare. Jag är verkligen lycklig över jag tog det beslutet jag tog. Det är lättare med saker och ting. Nu har jag andra utmaningar framför mig i livet tillsammans med Micke. TIllsammans har vi saker att ta hand och vara rädd om men även se framemot.

Imorgon ska vi sammanfatta desssa dagar och det ser jag verkligen framemot sedan ska jag hem och bara mysa och ta det lugnt. På torsdag träning och träffa Johanna. Fredag sthlm igen på ett intressant föredrag. Lördag blir parken och söndag har jag dock ingen aning om vad som händer än. Men jag hoppas på en riktig trevlig utedag.
Nästa vecka fyller lilltjejen 1 år!! Ett ÅR!!! Vad har den tiden tagit vägen??? :) jag längtar tills jag får träffa er igen.

nu ska jag flumma vidare på internet.

//Susanne

Kommentarer
Postat av: Johanna S

Jag finns alltid här! <3 Tack för idag! Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback