så blev det inte riktigt som man hade tänkt sig

jag skulle som sagt ta det lugnt ikväll och träffa Anna och vara social. Men så blev det dock inte å jag fick jobba. Men inte var jag ledsen att jag fick jobba, pengarna behöver man.

Det finns personer i ens liv som betyder lite x-tra såna personer som finns bara där runtomkring mig och inte gör nga x-tra väsen utan bara finns där. En sån person beundrar jag som alltid bara är där... en som person vill jag vara för någon annan oxå. Hoppas jag är det.
Idag blev jag så där glad åt en sak som man blir ibland. En väldigt speciell person som jag inte har pratat med på ett tag och hörde av sig. Saknar så himla mycket om det inte var så långt emellan hade jag hälsat på NU på en gång. Tack för du finns i mitt liv. MISS U!

Idag saknade jag verkligen morfar. Hade behövt min morfars kloka svar på alla mina frågor för just nu är det många frågor och tankar som snurrar runt. Har skrivit det ett tag men det är många tankar som snurrar runt och jag vet inte vilken ände jag ska börja skriva ner dem eller fundera över eller vem som vill lyssna på dem. Men tiden kanske ger sig. Men morfar var en sån person som man fick svaret man kanske inte gillade att få men svaret man fick var sant och ärligt. Just nu hade jag nog behövt en sån rådfrågning när ingen dömer mig utan bara svarar på frågorna.


puss å kramar till er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback