Så kan man ju undra

om det är meningen att det skulle bli så.... efter fikat med Julia där både Helén, Kave och Annika var med fick mig att känna mig på bättre humör och det blev bättre efter POP - mötet oxå! Tack för ett trevligt möte :)
Skönt att vara hemma i ö-vik (Gideå) igen, ska snart se CSI innan jag ska försöka sova ett par timmar innan det blir åter igen söka mer jobb. Imorgon har jag faktiskt en plan jag ska göra klar med lite av varje sedan kommer Emma. Tänkte träna oxå :) Så blir det väl en och annan telefonsamtal som jag ska ringa!

Vissa personer irriterar mig så frukansvärt mycket just nu så om jag nu kan stava till irritation, tur man inte är i närheten allt för ofta säger jag bara då hade det nog blivit ett sånt trevligt samtal som man inte vill ha! Tack Julia för du finns och du lyssnade på mina tankar idag! Det behövades :)

nu  blir det CSI som sagt!

kramar å god natt

p.s två änglar fyller faktiskt år på torsdag :) d.s

Kommentarer
Postat av: Julia

Klart man ställer upp om ens kompisar behöver prata ut! Du lyssnade ju på mig!

KRAM på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback