Va lite snö kan ställa till det.

Sitter och väntar på att Julia ska komma och vi ska ta en fika hon och jag innan pop-mötet är.
Vad lite snö kan ställa till det här i sthlm eller rättare sagt på arlanda mitt flyg var nästan 1,20h försenat p.g.a det hade snöat... jaja...

Nu är jag uppriktigt less på att vara arbetslös. Man får nej å nej å nej på allt man söker!!! Jag brukar kunna vara positiv men nu är det inget positiv känner mig inte alls glad längre och hur jag än försöker får jag inte ett enda napp :(

I söndags var vi i stan och dona på. Fixade även vårat datarum :)

nu ska jag ta ut biljetter och sedan är det inte långt kvar tills julia kommer :)

Imorgon ska jag umgås med Emma ... härligt!!! Å jag verkligen behöver det!

//Susanne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback