Fredde in the heaven

Konstig känsla så var du den lilla buse borta. Bara borta, ingen som tar ens glasögon, ingen som väcker en när man är hos mamma mitt i natten, ingen mer som faktiskt gömmer mina saker.
Mamma ringde och talade om du inte hade blivit pigg efter hon kört in dig utan somnat in. Känslan är dock konstig då man har vant sig att ha kattslussen hos mamma, man har vant sig att när man kommer hem dit så möter han en idörren. så var det ingen mer tittut fredde lek...!!!

Annars var dagen mest seg och lång då min huvudvärk inte släppte. Jag höll Carina sällskap på ett jobb igår så hon kan vara med idag på mötet kl. 09.00 istället :) Trevligt!

Var iväg och pratade med samordnaren inom vården idag. Jag hoppas det blir något i alla fall i sommar .... vi får se vad som händer. Är så less på af som aldrig kan skicka tiden. Kan inte säga ja utan går och väntar på att de ska ringa mig. Men jag måste ringa idag!!!!!!!!

Annars var dagen mest konstig.....
man måste lära sig av sina misstag och säga stopp medans man kan. Bra filosofi men det stämmer ju.

nu ska jag väcka M och säga god morgon :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback