Ojoj..

Så har man jobbat på parken igen. Var dans och mat där å min nummera vanliga arbetsuppgift sälja korv! (vi lyckades sälja slut på all korv... *hihi*) Att jobba där är både roligt men oxå sanslöst roligt då man står där med de personer man gör med. Men så saknade man viss person väldigt väldigt mycket idag. Tomt utan dig Carina mycket tomt.. tur vi ses om nga timmar.

Annars erbjude dagen en glad liten födelsedagsbarn (min systerson Hugo fyllde 8 år och present väntas till nästa helg) förresten är han inte liten längre. Killen fyller 8 år! Denna underbara grabb 8 år! Jag är jätte stolt över honom, Alma, Noah, Vendela. Underbara syskonbarn man har. En underbar familj. Tyvärr bor man långt bort ifrån dem och det gäller verkligen ta vara på varje minut man får chansen att träffa dem. Längtar efter dem så man blir tårögd men tur att man ses snart då!

Ibland eller ganska ofta kan jag då inte förstå varför man säger en sak och så gör man något annat. Borde man inte stå för sin sak och verkligen göra det man säger men tydligen gör man inte det. Jag kan förstå om man ändrar uppfattning men det handlar inte ens om det utan bara en räddsla tror jag att man vågar. Har jag sagt något så står jag för det. Det är något jag har fått lära mig genom åren och något jag gör ändå.

Jag lär sova om jag ska orka.... jag har massor att göra.
Tack för du FINNS!

Å jag hoppas bara att jag orkar fixa allt imorgon!

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback