Så är det nu torsdag

Nödbroms var är du någonstans!!! Jag vill stanna tiden för några dagar så jag får chansen att njuta lite extra!
Detta är nog bland det roligaste, bästa som har hänt mig på mycket mycket mycket länge! Jag njuter för varje sekund som går när jag är här på pratiken! Det känns så underbart listan kan göras lång hur kul det är! Men ni förstår alla som känner mig som tidigare att drömmar ibland går verkligen att slå in. Detta är SÅÅÅÅ kul!
I tisdags blev jag själv hemma på kvällen men jag slocknade på soffan och orkade inte göra hälften av det jag skulle ha gjort men jag tänker ta tag i allt som ska göras så fort som möjligt. Funderar på om jag ska utöka dygnet bara och klona mig.
I morse i bilen kom jag på mig själv att jag satt och små sjöng jag kan inte direkt säga varför mer än jag nöjt av varje sekund jag satt i bilen. Skönt på något sätt att åka bil på morgonen och få tankarna att rusa iväg.
Vi står i kö till en lägenhet här i stan och hoppas det slår in snart annars så trivs jag ju att åka min tur på morgonen. Tråkigt dock att inte kunna gå in till stan och ta en fika eller så! Men men allt kanske löser sig snart och får man ett fast jobb så kanske vi kan köpa ngt i stället.. varför inte bo närmare Carina så man kan umgås med henne oftare? :) Eller hur?
Johanna och jag umgicks i måndags med en fika. Den här fikan kanske betyde mest denna gång! Men Emma kom hem hem så får man umgås med dig!!!!! :p
UH måste jag ta tag i flera saker som jag har på min agenda. Idag fick jag min mail att funka smartfritt oxå. Undrar varför jag inte kunnat läsa alla mail för? Men men ngt har varit fel och tur det gick att fixa.
Sitter här och snart om en liten stund ska jag iväg på lunch. Sedan har jag fyra timmars trevligt jobb framför mig.... :p nästa vecka blir lika trevlig som denna ja då kanske livet är underbart igen.
Det känns faktiskt mest otroligt över att jag har ngt på morgonen att göra. Att kliva upp och ha ngt aktivit att göra på dagen. Det är först nu mitt liv känns meningsfullt igen. Jag förstår de finns människor som blir deprimerade när man är arbetslös. Förstår dem mycket väl. För visst är det väldigt lätt att ringa en kompis och ställa in en fika för man inte "orkar" men det är nästan en omöjligt att ringa till jobbet att säga jag inte "orkar" det skulle jag aldrig göra heller men nu känns det helt underbart igen. Att kliva upp kvart över sex på morgonen och äta frukost.... detta är mysigt!
nu ska jag äta lunch med M och sedan blir det hockey ikväll... Leksand vann ju igår på straffar undrar om Modo kan vinna så M och B blir glada! :P
många kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback