Tisdag!

Hjälp redan tisdag - veckan rusar iväg jag med dem! Det känns så overkligt alltihop varför gå så snabbt.
Igår kväll skulle jag göra så jag var klar med allt idag tänkte jag men då slocknade jag ordagrant på soffan halv nio och så skulle jag ha ringt Carina men jag vaknade strax efter 22 och var helt väck å försökte ta mig till säng. Vaknade fler ggr kallsvettig och funderade på varför jag kände mig så här. Kom dock fram till för lite sömn för mycket tankar så då blev att vakna några ggr. Nu så måste jag verkligen sova i tid i dag med. Känns som prioiterat och det som minst är göra allt annat! Men jag är glad å det är väl det bästa!
Hoppas du blir frisk snart.... (du vet vem du är)
Nu måste jag sätta igång med det jag ska göra! :)
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback