Vaccination

Idag halv åtta stod jag å M och väntade på att få bli vaccinerade - vid åtta var det klart men då mådde inte M så himla bra vilket syntes så långa väg. Det gick väl bättre efter ett tag och att tre sköterskor kom in på rummet och pratade med honom.
Sitter på pratik platsen och skriver det sista för denna tidning och kollar inför nästa tidning.
Igår var det Foppa feber här i ö-vik. Å idag är vädret lika trist som det var igår snälla snö kom så det blir ljusare ute.
Ikväll ska jag på möte och sedan fixa lite gran som skulle ha varit fixat ett tag nu. Ikväll ska det dock vara klart.
Imorgon ska jag med till Umeå ska bli intressant och kul. Känner mig tröttare men gladare än på mycket mycket länge.
Snart om nga veckor är det jul :-p längtar efter att komma till Rälta och bara ta det lugnt i några dagar!
kramkram

här spelas julmusik - det är mysigt! Tack Märta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback