Snart en månad sedan

Nu är det mer än en månad sedan jag skrev ett inlägg i bloggen.
Jag har inte glömt bort att skriva har bara haft andra saker än att sitta framför en dator.
Jag funderar på att dra sakerna senare idag och verkligen göra det.

Så är det..
är just nu  i sthlm och har haft styrelsemöte i helgen. Det gick bra, blev färdigt tidigare än beräknat.
Sedan så i lördags var jag hälsade på emma och fick min födelsedagspresent. Tack för en jätte rolig och trevlig kväll. Filmen vi såg var "flickan som lekte med elden" helt klart värt och se.
Igår kväll tillbringades kvällen hos bror med familj. Mycket trevligt. Tack Sanna för all hjälp! :) Å denna gulliga brorsdotter man har. Hur söt som helst. :) lik sina föräldrar... *hihi*
Så utan att behöva tänka så värst mycket där så har jag löst många av mina tankar jag hade i huvudet.

I fredags innan jag åkte var vi å kollade på ngt som kan förändra mycket i våra liv. Vet dock fortfarande inte om det känns rätt eller inte. Magen säger en sak och huvudet ngt annat. Men tack för du var med! (du vet vem du är mycket väl)

På tisdag (imorgon) eller onsdag blir det att åka till dalarna. Var ett tag sedan man var "hem" sedan blir det till ö-vik igen på fredag och ska skriva högskoleprovet på lördag och jobba på parken. Ev blir det en sväng neråt nästa vecka oxå men jag får se.

annars leker livet sin gilla gång... :)
skriver mer senare ikväll...

kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback