Igår tisdag och idag onsdag

Kom hem för ca en timme sedan från kramfors tillbringat eftermiddagen och kvällen där och lyssnat på Vanja. Riktigt trevligt var det och man kände verkligen när man åkte därifrån flera borde ha lyssnat. Å när vi skulle åka från Kramfors så fick man träffa på söta små rävungar. Fotade dem dem och färden mot övik.

Innan man åkte hann man med telefonsamtal, fundera lite alvarliga saker, göra någon extra glad, få en lunch gäst och sist men inte minst få reda på att tisdag nästa vecka ska jag göra ngt speciellt. Vilka dagar jag har framför mig nu. Å vilka härliga saker jag kommer få att göra.

Imorgon blir det Sundsvall och lyssna på Mona, Härnösand och hämta material och hem och vara med på allsång. Fredag blir det full rulle lika lördag. Så veckan är verkligen spikad. Kul när det händer massor aV saker samtidigt.

Har suttit och kolla på en nya kamera. Vore ju inte så fel .... om inte annat ett nytt objektiv till kamrean så man kan fota mer proträtt :P

Det blev ett lite kortare inlägg idag men jag ska skriva imorgon efter allsången jag lovar :P sedan ska jag nu släcka lampan och sova ett par timmar.

kram och god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback