Måndag och en hel del att göra

mycket har hänt sedan sist jag skrev eller egentligen inte. Jag börjar från början första helgen i december så var det styrelsemöte i Västanvik (Leksand) åkte ner och ja vad ska jag säga det blev ett styrelsemöte som blev som vanligt men ändå inte. Tillbringade många timmar på aktuten i Mora dock var det inte jag som var sjuk utan en i styrelsen. Där satt man och jag kan ju säga att timmarna var långa. Dagen efter var det segt men det gick det med. Efter styrelsemötet blev det en riktigt härlig och trevlig stund tillsammans med syster och hennes familj. Märktes alldeles för väl att jag inte är hemma så ofta för det var verkligen full fart fram och helst ska man ha sex armar som ska göra saker tillsammans med de härliga solstrålarna (syskonbarn) sedan få en stund över till älskade syster gör ju inte saken bättre men det gick. 
Tack för maten den var helt gudomlig kan jag säga. mums. Resan tillbaka blev rent ut sagt ett äventyr i sig. Tåget var i tid när jag lämnade Insjön men var försenat till Arlanda med 15 minuter. Det vill säga jag hade då bara 15 min till flyget skulle gå. Fast då kan man ju ha tur i oturen att flyget var försenat med ytterligare 15 min så jag hann gott och väl. Väl i Luleå var det ytterligare 15 min försenat. Kom till Övertorneå kring halv fyra på morgonen för det var kraftigt snöfall och det gick inte att åka fortare kan jag säga. Huvaligen men fram kom jag. På månadagen blev jag hemma och studerade hann dels sova ut och dels läsa mkt så ja det var ju en bra dag :) Tisdag vaknade jag med feber, halsont, örvärk och genom förkyld. Så resten av förra veckan var jag hemma i lägenheten för att försöka bli frisk. Så nu sitter jag här måndagen den 13 dec och inte är jag frisk ännu men det är bara bita ihop och plugga det. Ikväll flyttar jag från Aspvägen till skolområdet. Ska bli riktigt skönt känner jag :)

ska fortsätta att plugga nu och snart är det även lunch. Vi får höras mina kära vänner.

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback