Numera bor jag i Björken

flyttade in där igår och kändes jätte bra. Var lite stressigt att flytta bara men bra kvinna reder sig själv. Vid åtta tiden var jag helt klar och hade ätit. Känns jätte bra att bo där nu. Så imorse fick man ju sovmorgon till 06.00 :) Helt nice!

Idag eller senare i e.m blir det att resa till Luleå och flyga därifrån till Stockholm. Det närmare sig med stormsteg hemresan till Övik. Känner mig inte pigg kan bero på för lite kaffe så dagens första kopp ska tas och sedan blir det PLUGG!
Ska förövrigt lämna tillbaka nyckeln från Aspvägen idag.

Längtar till torsdag kväll när man kommer hem till sitt nya sovrum blev bra med sängstommen. På fredag ska jag göra Ö-vik ska handla de sista julklapparna. Är till syskonbarnen kvar så det är ju enbart att handla det :) Men härligt! Mycket ska hinnas med nästa vecka :) Härligt och bara halsen ville sluta kli och tycka jag ska vara frisk så jag hinner träna också vore jag ännu gladare. Men men..

Dags att för första kopp kaffe.

Ha en bra dag!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback