En paus i allt

Tog en paus i skrivandet så jag har varit inne på facebook och uppdaterat. Annars söker jag mest info och skriver ;) Riktigt trevligt.
Igår snöade verkligen - huva var inte alls trevligt att vid lunch gå fram och tillbaka till port 9 menmen...
Hockey matchen var verkligen kass igår. Jag hade hoppas på en bra match men inte då.... å inte blev det bättre att kommentatorn inte kunde kommentera. "vad händer?" när en modospelare åker ut? "han sitter ner och räddar" - om Luleås målvakt. Var dock bara två av alla kommentarer. Man fick sig ett gott skratt :P

Dock satt jag och funderade på en sak under matchen om inte ishockey är en lagsport längre? Funderar på det och ja vet fortfarande inte om det är det då det låter som ALLT hänger på att Foppa kan spela. Tror fortfarande att focus är på fel sak. I lag måste man hjälpa varandra och då om en spelare blir skadad oavsett vem är det tråkigt men fortfarande det är en lagsport vad jag vet i alla fall....

Nu är det inte långt kvar tills man flyttar in till Ö-vik igen :p Sedan vad som händer i framtiden är just framtiden... ;)

Kramar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback