Vad tusan är det för ngt som händer?

Så var det dags att skriva ett par rader igår. Tackar Johanna för sitt gästinlägg. Har ju förändrat en del på bloggen men mer kommer det att bli ;P Roligt när det blir mer personligt det är ju ändå en del av sitt liv på ngt sätt. "Saningen" skrivs ju på bloggen.

Flytten till stan närmare sig med stormsteg och det känns jätte bra och jätte härligt att få flytta. Städa ut gamalt och in med nytt och fräscht igen. Det är så det ska vara och det blir perfa. Men just när vi ska flytta har jag msassor av annat pyssle oxå. Fast det är väl så det ska vara. Jag är ju inte annars mig själv. Men tack och lov jag har såna underbara människor runt omkring mig som förstår mig. (Då menar jag verkligen underbara)

Jag stormtrivs på praktiken. Detta är jag med stort JAG! :) Jag får verkligen lära mig massor av nya saker. Känns fortfarande dock som en liten dröm jag får då och då nypa mig i armen för jag ibland känns det inte som det har verkligen händer men det är ju det gör å detta känns då ändå bättre.

Vad har hänt sedan sist? Ja lika mycket som vanligt. Var till sthlm under helgen då jag skulle skriva sist och firade Sanna. Jätte trevlig helg blev det - festen hos Sannas föräldrar var jätte trevlig och det var verkligen länge sedan jag har skrattat så mycket .... men det var verkligen jätte kul å på lördagen var vi på skansen, riktigt upplevelse då vildsvinen rymde. Mamma ska då inte gå på en djurpark för det var ju lika sist vi var någonstans då hände det oxå något. Men jaja. Bästa var att få umgås med brorsan, Sanna, Vendela, Syrran, Alma och mamma. Det kändes som en ny tändning och livet kändes betydligt lättare när jag satte mig på bussen på lördags kvällen och åkte upp i nattmörket genom Sverige. Det är ju verkligen så det ska kännas och resan man gör är lång och krokig men det är ju viktigaste att man inte ger upp sina drömmar för det kommer hinder på vägen.

Förra veckan flött på fort och många beslut togs åt både höger och vänster. Känns som det är början på ngt nytt och det är ju bra det. Helgen var i Leksand. Hockey på fredagen mycket trevlig fredag blev det. Lördagen umgicks jag och fick trevliga telefonsamtal. Haha. Vad vore livet i all sin glans om inte mobilen fanns. *skratt*

Söndagen fick bli i Insjön hos fam Gärtner. Spelade Wii och jag är inte bra på boxning. Åkte på dygn torsk av Alma men skoj var det dock. Roligt att umgås med sina syskonbarn man får sån glädje av dem. Äkta kärlek verkligen. Å älskade syster jag önskar så många gånger per dag att vi ska bo närmare varandra. Jag saknar verkligen dagarna när man gick ut och gick med dig och drack kaffe late. Jag gör det verkligen. Det betyder så mycket för mig. Men jag flyttar ju närmare (3 mil) men dock närmare.

Måndag blev det till örebro på möte. Dagen bestod att åka tåg, träffa Therese (trevligt möte), träffa UH Örebro och återigen få en sån energi man brukar älska att få. Dock önskar jag verkligen att tåget gick som det skulle på vägen hem. Men men... kunde inte göra så mycket tyvärr. Satt där jag satt och önskade jag var någonannanstans. Menmen - tisdagen blev att sitta hem och skriva å så hade jag å Johanna våran kreativa dag så vi hann både göra det ena och det andra vilket kändes bra. VI har ju en premiär att se framemot den 1 maj! Så det ska bli jätte skoj! HIHI Man känner verkligen sig taggad.


Idag har jag massor att tag i. Igår hann jag beta av en hel del men idag är det mer. Känns bra. Så nu hoppas jag att jag får träffa vissa personer idag så jag blir ännu gladare! Det verkar visst snöa ut idag igen... hmm härliga vintern men snart är det vår - sommar då har vi glömt hur denna vinter var. Tänka sig vad man glömmer fort vad som händer.

Jag känner mig taggad inför valrörelsen... jag känner mig så full i sjutton just nu. Jag börjar se ljuset i tunnel på vissa saker och det är ju bra. Dock lite backslag som vi har fortfarande inte fått bilen, men.... resan är lång å nu ska det vara kamp!

ha en fortsatt trevlig dag!

kramar på er

Kommentarer
Postat av: syrran

kul att du uppdaterar, fortsätt så. är ju ett perfekt sätt för dig att "öva" det du vill göra: skriva! kram

2010-02-04 @ 11:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback