4 januari - shit pommfritt :)

Nu är det 2 veckoJ och 3 dagar sedan jag skrev en rad i min blogg. Vart har den tiden tagit vägen. Här kommer dock lite uppdatering som har hänt. Blev tyvärr inte "min" bil till Rälta, utan fick låna svärmors då bilen har topplockspackning åkt av bara h-vete. Så den blev stående (och står fortfarande) i ö-vik medans vi körde ner till Dalarna. Riktigt skönt att få komma hem till mamma, mormor, bror, sanna, frasse och underbara Vendela. Denna söta unge säger jag bara! Vi umgicks å umgicks och verkligen nöjt att få vara i Rälta. Länge sedan jag kände mig så glad och nöjd över livet. Dagen innan julafton - firades i rälta. Tack för alla julklappar. Tack för alla underbara barn. Jag är verkligen glad över vi firade julafton som vi firar julen.

Julafton - bilen åter igen på väg till Örnsköldsvik. Halt - snö men funkade bra även där och åka hem. tack för julafton jag tror inte riktigt vet vad det betyder.
 
Juldagen - ladade länge och väl för folkets park och det blev trotts allt en helt underbar kväll - riktigt roligt att jobba med Rebecca i korven den sista timmen - men jösses vad folk drack ;/ på morgonen bar det iväg och städa Harry hjälpte M att städa. Vilken början på hans födelsedag. Hem och sova ett par timmar för att lada batterierna för M:s överraskning.

Annandagen - se hockey hos Bylla sedan till Olles och äta med födelsedagsbarnet, Grundberg, Bylla, Carina. Mycket trevligt! TACK för den kvällen var en mycket roligt kväll. Kom hem sent fast jag är mycket glad över kvällen <3

Söndag - M jobbar och hjälper honom. Hem sedan och försöker orka ha släkten på besök. (svänger förbi och säger hej till en vän <3) Har Ms släkt på besök för att fira honom. Trevligt trevligt. Däckar verkligen sedan på soffan. Vad jag är slut. Börjar kroppen säga ifrån nu?? :/

Måndag - till stan för att vara social. Behövde verkligen den dagen kan jag säga. Tack för den dagen .... hem och fick besök av Emma. Älskade Emma.... TACK!!!! Du är en ängel.

Tisdag - M jobbar idag med och jag åker till stan för att hämta Frida det börjar ju inte alls bra bilen (som vi har fått låna från Ms jobb inte gick att öppna) men resten av dagen var bara så underbart härligt. Tack älskade Frida. Å ett jätte grattis till du kom in i Umeå! Så mycket prat - skratt och glögg. Mums. Jag är så glad över att du är min vän.

Onsdag - dagen börjar med att jag och frida åker till stan för att äta lunch med Johanna .... sedan åker Johanna hem och jag umgås med Carina. Relax och bio stod på agendan. Se aldrig GÖTA KANAL 3 den var verkligen kass. Fy vilken dålig film. Men tack för den dagen!
Bylla fyllde med hem för att lada inför nyårsafton. <3

Nyårsafton - ojoj egentligen vilken dag som helst egentligen. Men tack för en mycket mycket trevlig kväll. Jag är så glad jag har er. Å vilken ära att fira in nya året 2010  med er! Ni är så underbara.
(många tankar, känslor bara snurrar runt - tack för ni finns för mig)
Flera x-tra kramar till Johan, Carina, Bylla, Örjan, Emma, Lina och Micke.

Nyårsdagen -  fy va seg jag är... lång natt.... blev kvar hela dagen hos Strandberg. <3

Lördag (2 jan) - blev att umgås med Johanna och prata. Mycket att prata om. Sedan blev det jobb på parken. Hihihihi

Söndag - Ett jätte grattis till sanna på hennes dag. Dagen var helt underbar för jag fick umgås med Emma, äta lunch prata och se Avtar filmen. Jag brukar inte gilla såna filmer men TACK emma du fick med mig. Tack för du är den du är.

Å så idag måndag - natten till idag låg man och såg på ishockey JVM. Tyvärr blev det förlust. Annars har dagen bestått att städa och skriva klart det jag hade fått som uppgift. Jag verkligen överlycklig vad som ska komma vara i nga veckor (hoppas det varar längre)

Ja detta var dessa 2 veckor och 3 dagar senare. Men framför allt Mycket har hänt. Både bra och dåliga saker. Mest av allt är jag glad över jag har en familj och helt otroliga vänner som finns där.

Jag nämnde tre nyårslöften (två som jag har får mig själv oxå) men tre jag tänkte delge er ....

1. springa tjejmilen på ännu bättre tid.
2. Våga prioitera saker och ting.
3. Träna regelbundet 2-3 ggr i veckan.

ha det så bra så länge..... å sedan får vi höras.

KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback