Å så var det lördag igen

Skulle ha skrivit igår när jag kom hem från hockeyn (en totalt värdelös match) men det blev dock inte så så jag skriver nu. Kan då inte sova nu heller. Å energin jag har räcker nog för att städa ett helt hus!
Igår blev det hockey med Örjan, Bylla, Micke, Johnny, Carina och så jag då! Var åt först och sedan hockey. Hihi riktigt roligt var det ändå fast de spelade verkligen som krattor. Tragiskt men sant. Tänkte skriva ett inlägg om hur hockeyspelare kan känna så bra lön om man inte gör ett bra jobb. Det får dock bli ett senare inlägg.

Idag har dagen varit lång och seg känner mig fortfarande inte 100 men vi städade bort julen idag och slängde ut våran julgran. Riktigt skönt var det.

Så har jag ännu ett mål klart för mig. Detta är bara bevis för sig själv att man fixar det och jag vet det gör jag! Just nu längtar jag som bara den till på måndag. Det är många saker som kommer att falla på plats då! Flera telefonsamtal som måste ringas och framför allt beslut som ska fattas! Detta kommer bli bra.

Emma kommer hem igen på torsdag för att vara hemma nästan två veckor. Helt underbart - en vän som henne är verkligen svårt att få! :) Å grattis till att du har fixat tentan! :) Det visste jag väl du skulle göra som alltid.

Har suttit och läst gamla blogg inlägg. Jag måste se framåt jag måste verkligen vara stark för att orka vidare. Tror nog inte riktigt att en del personer runtomkring mig här uppe förstår hur jag egentligen mår - det är ju så jag ler då är det bra utått sett men inåt är det inte.

Längtar som tusan till Metargården - Insjön - Stockholm. Vill hemåt nu - vill se hockey - behöver en å flera kramar av flera av er! Saknar min familj så mycket just nu..... saknar ärligt talat mormors skånska potatis och isterband samt rödbetor.

Nu ska jag sova. Har jag bestämt mig så är det så! Natti natti.

många kramar till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback