snart 2 månader sedan

till och börja med säger jag förlåt att det var så länge sedan jag uppdaterade bloggen. Jag brukar skälla på andra som inte uppdaterar. Snart är det 2 månader sedan jag skrev sista inlägget och mycket har hänt.
Trivs i lägenheten gör jag i massor. En underbar lägenhet :) Inflyttningsfesten var jätte bra och tacksam för alla som hjälpte oss (så där 2,5 månad sedan) men tack ändå.
Har varit årsmöte för UH och jag sitter fortfarande i styrelsen. Förra helgen blev jag ekonomisk ansvarig men ställde upp som ordförande kandidat men dock vann jag inte den striden. Så livet går vidare.

Tiden och det jag vill göra går inte ihop har jag insett - jag drömmer om jobb och utbildning. Men just nu vill jag jobba så jag kan gå lägga undan pengar så jag kan läsa. I höst har jag två funderingar. Ska söka två jobb och en skola. Men vad känner hjärtat för mest egentligen för? Det kan man ju undra.

Tiden går oxå när man ser personer som man nyss tyckte var små faktiskt tar studenten och går vidare i livet och flyttar. Det är ju 10 år sedan jag själv på Leksands gymansium. 10 år har bara rasat iväg.
Sommaren verkar som blir full och händelserik och kanske man kommer utomlands i höst på en vecka eller så. Vore ju mysigt.

håller på för fullt att träna inför tjejmilen då förra årets reslutat ska krossas med råge. Jag ska visa mig själv jag kan besgera mig själv och nu ska det springas :) Tänker använda bloggen till att skriva om hur min träning går och ni får följa min kamp mot min "lathet" men mest mot tiden kanske inte räcker till. Men nu är det ju så vart jag än ska - kommer mina träningsskor följa mig och jag kommer väl kunna gå någonstans annars får det blir från punkt a till punkt b om jag ändå ska gå kan jag sätta på mig dem och gå lite bättre och skönare.

Nu till helgen blir det att fira två studenter - Johanna och Anton tar. Ska bli trevligt tycker jag å så får man ju alltid träffa Emma på kvällen.

Helgen som var det sthlm som gällde, fredagen bestod att träffa Julia och skriva föredrag med henne som vi ska hålla den 19 juni (dock inte för Viktoria och Daniel) utan för HRF:s parplyorganisation i Europa när de har årsmöte i Sthlm. På kvällen hade man trevligt sällskap (tack) och på lördagen blev det arbetsgivarkurs och försöka njuta av solen sedan träffa Emma och hänga med Jacob. Skulle verkligen velat haft mer tid att träffa bror med familj, åka till v-tuna och träffa kusinerna, umgås med Erica, tiden fanns tyvärr inte. Ska bättra mig och ska planera bättre.

Idag har jag mest gjort saker som har legat över mig och kan nu kryssa över ett strek till på att göra listan.
Imorgon (senare idag) blir det en uppdatering till. Ska nu försöka uppdatera oftare och det kan ju inte vara svårare.

Men sov gott mina kära vänner och tack älskade familj att ni finns.

kramar

Kommentarer
Postat av: Julia

Tja!



Kul med en uppdatering! Grymt länge sen jag läste din blogg... Men jag ska skräpa mig! Du skriver ju så bra! Keep up the good work! Kramar

2010-08-02 @ 14:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback