Kvalserien

Kan väl inte skriva en blogg utan att nämna kvalserien. Leksand förlorade första, vann andra och imorgon vill jag verkligen se matchen. Är så speciellt att se laget man hejar på. Känna glädjen på plats. Vill vara på plats. Hoppas man kan åka ner den 11 april om det är avgörande match. Då åker jag på morgonen efter jag har jobbat på parken för att se hockeyn. :P vill inte missa det inte för en chans i världen. Förra gånge Leksand gick upp var det ju speciellt.

Man håller alla tummar och tår för att detta ska gå vägen. För det är ju verkligen så då får man ju se hockeyn närmare nästa säsong. Haha skulle ju vara härligt och se Leksand i fjällräven center. Hihi... helt underbar å tänk bara det är en lördags match oxå då är det nog inte mycket som skulle kunna hindra mig!!!

kramar på er


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag ska dit den 11:e =D

2010-03-25 @ 23:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback