Lunch time :)

Så var det dags att skriva par rader igen.
Helgen var det inflyttningsfesten i Gullänget. Mycket trevligt. På fredagen blev det kortspel och mycket skratt. Jojjo kan ju minst sagt intyga att vi skrattade. Jag har då kommit fram till två saker i nya lägenheten den är mysig och så är den mysig. Dock kan man göra ännu mera saker men just nu känns det så himla bra att bo där.
På lördagen blev det först innebandy match och kolla på sedan fika med M:s kusin, pappa, moster och man å så klart Carina, Johan och Lina. Riktigt trevligt. Å tack ingen Carina för all hjälp!! Det betyder så grymt mycket så jag tror du inte riktigt förstår.
På kvällen så kom fyra grabbar på besök. Trevligt blev det med mycket skratt och ännu mer skratt. Tack för ni verkligen förgyllde våran helg. Söndagen ska vi inte tala om när man låg och kollade på vasaloppet. Hur seg som helst var jag och Jojjo (varför jag skriver Jojjo om Johanna är för hon är som en jojjo kan aldrig vara stil å det är hennes persontecken på teckenspråk, haha) när vi låg på soffan och diskuterade helgen och andra saker. Kvällen avslutade att man somnade på soffan. Men helt klart härlig helg :) dock saknade jag Emma. Men hon pluggar på och skriver tentor.

Annars rullar allt på. Jag vet vad jag vill. Jag har ett mål som jag tänker uppfylla - resan dit som också gör det värt. Annars förra veckan var det mesta som jag var till Lund på ett möte på tisdag. Riktigt riktigt trevligt varmt och gott. Mötet i sig skulle man ju kunna undra på vart det leder till. Men som sagt riktigt intressant att höra på. Många saker väcktes i tanken. Tänkte även passa på att hälsa på Mormors bror men han vill inte svara precis som förra gången :/ men när jag åker ner i juni känns det bra att kunna se honom.
Onsdag var jag på valupptakt på bipsgården - kände mig väldigt pepp och en ros verkligen till LOs ordförande i Mellersta norrland Karin Näsmark som verkligen vill ordna med att slinga fungerar. Den funkade och jag kände mig jätte glad och på. Hoppas bara du sprider detta till andra oxå så inte bara din energi stannar där som du har den. Resten av veckan var ju å skrev. Nu ska jag bara äta upp maten sedan blir det att skriva klart innan bilen kl. 17 styrs emot Härnösand på ett möte.

Förresten såg på fuskbyggarna på tv4play kan man inte bli mer en arg. Snacka om oseriösa det finns. Den dagen jag anlitar nga byggare så måste man kolla upp allt två ggr :) ute skiner solen och jag känner mig för att gå ut men jag blir inne och skriver ett tag till :P

kramar till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback