Effektiv det var jag varit idag

Idag har jag gjort två prov. Det första gick kanon bra (full pott) det andra blev jag i alla fall godkänd på men lite irriterad på mig själv när jag såg det var slarvfel men men bara ta nya tag. Så nu ska jag snart gå hem eller rättare sagt jag ska gå och handla i kylan och sedan hem ta det lugnt och plugga lite administaration istället så jag slipper ha det över mig under julen :P Sedan har jag helgen på mig och jobba med bokföring vore skönt att komma långt på så jag fick lite extra tid på annat för det lär ju behövas.

Annars är det mörkt och kallt här men som sagt det är ju vinter och jag befinner mig där jag befinner mig.

ha en fortsatt trevlig torsdag!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback