Fredag heter denna dag

utifall ngn hade missat det. Sitter mina sista minuter på skolan innan jag ska gå. Har en del tid att ta av så jag tänkte gå tidigare idag då jag ska med en buss 14.10 sedan är jag i Luleå 17.00 och vidare till flygplatsen sedan. Känns som en bra början av helgen :)

Veckan har verkligen gått rasande snart bara tre veckor kvar tills jag åker på hem på julledighet. Ledighet och ledighet jag har studier men de ska jag se till att göra bort innan jag åker hem så jag kan få vara ledig helt och umgås med nära och kära. Trotts allt känns det bra och jag har en plan hur det ska gå till och det är väl bara att köra på den.

Idag flyttar för övrigt L som är min sambo till en annan lägenhet. Kommer bli h-vetes tomt utan henne men vi ska ju ha våran glöggkväll snart :P

Igår när jag hade skrivit hade jag precis gjort provet det första i bokföring och på e.m fick jag veta reslutatet :) Gissa om jag blev glad när jag spikad full pott så det kan inte vara bättre början på helgen. Så på måndag kör jag prov 2 och onsdag prov 3 för att verkligen göra undan allt och framför allt nu när jag har flytt så känner jag att jag lär mig också! Har böckerna i väskan och tänkte ta plugga när jag är i sthlm ngn timme. Var jag ska hitta den får jag trolla men jag ska göra det i alla fall. Det är bättre att jag gör det och inte gör så mkt annat strunt som det lätt kan bli :P

Igår var det verkligen en seg dag här på skolan lika idag man känner att det är mitten av november och det är mörkt ut trotts att snön är vit. Men det vänder ju snart. Snart är det både jul och nyår över. Jösses det går fort. Har suttit vid lunchrasten och kollade på julklappar idag igen. Fick lite insperation dock bara till mig själv kändes det som. Men det kanske kommer. Önskelista motages tacksamt emot ifrån mina syskonbarn :)

Dags att logga ut datorn och dra mig till bussen.
Skriver nga rader i sthlm.

ha det så länge eller ha det kempe gott :)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback