tillbaka till skolan och hjälp vad det ska göras allt samtidigt!

trotts jag gjorde undan mycket igår och började med bokföringen när jag var hemma så himmel vad jag har grejer att göra nu. Har försökt styra upp det och satt upp olika mål och riktlinjer när jag ska hunnit saker. Kanske tagit vatten över huvudet men det ska grejas detta med.
Igår försökte jag plugga så gott det gick och kom åter igen framtill jag var nog inte hundra, hade en tanke på att stanna hemma idag också men insåg jag skulle tappa alldeles för mkt så det fick bli skolan idag och plugga.

I nästa vecka kommer min sambo att överge mig :/ tycker det är riktigt tråkigt. Hon ska flytta in till en etta som hennes klasskompis har. Kommer verkligen sakna henne men som vi säger vi får gå till varandra och försöka umgås mer intensivt. Haha! Våra nya vanor börjar på måndag. Livrädd att någon ny ska flytta in och jag inte kommer överens med den personen. Kan bara hoppas jag får i studentkorridoren snart så jag har närmare till träningslokal och simhall. Ska nog maila handläggaren idag och fråga hur det ser ut.

Har satt upp lite delmål inför december månad dels med min träning men även med skolan. Inser att jag ska köra järnet nu och ärligt talat försöka beta av så mkt som möjligt innan jul så jag kan njuta av att vara ledig. Har bestämt mig för jag ska NJUTA av ledigheten och umgås med nära och kära å verkligen bara vara. Tror inte det håller att köra 180 ständigt. Det finns en mening över saker som sker. Å det som sades den där kvällen då jag, Anna och Terése var väg i sommar värmen måste jag nog lyssna mer på än vad jag har gjort.

Idag när jag hade en paus i att vänta på hjälp och att svära åt datorn konstatera jag två saker! Det första var helt klart jag har hittat mitt drömhus och min drömresa. Nu är det bara att jobba mig emot de två <3 För jag ska dit så enklet är det!

Ska fortsätta med det jag håller på med.

Imorgon får jag träffa M igen <3

kramar till er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback