Vintern är här i Övertorneå!

Tisdag morgon är det nu och sitter å dricker kaffe. Har precis fått tillbaka provet på företagsekonomin (slutprovet) som jag gjorde igår på 3,5h så jag gick härifrån kring 19.30 huvudet kändes alldeles tomt. Kändes så där när jag skickade in det men jösses idag känns det alldeles himla bra. 80% :) HÄRLIGT HÄRLIGT nga slarvfel men jag fixade!!! Nu är det bara på bokföringen och köra på!

I helgen kom M hit och hälsade på mig. Var meningen att svärmor och svärfar skulle med. Men svärmor blev sjuk. Jätte härlig helg (bilder kommer när jag orkar ladda från kameran) vi var upp till polcirkeln och åkte över till Finland och bara myste. Söndgen blev en sväng till Hapranada på Ikea innan Micke körde hemåt igen. Tomt att vara utan han igen.

Kan inte låta bli att nämna om hetsjakten på socialdemokratin. Jag tror lösningen är att prata ideologin och inte prata vilka huvud som ska rulla. Nu har Mona avgått låt valbredningen när den tillsätts att få jobb i lugn och ro och inte spela ut allt i media. Vad leder det till? Inte mer än blåsa upp ngt mer! PRATA politiken och våra värderingar så vinner vi mer debatter! Funderar om hetsen hade varit densamma om det hade varit en manlig partiledare. Å nu alla ni som sa i valet jag tänker inte rösta på S för ni har Mona - upp till bevis! (förresten aldrig hört så många som är sossar nu efter den senaste tiden - intressant)

Annars har jag andra mål framför mig, känns att jag har kommit på fötter med livet, och jag vet att jag kan. Inte för att skryta men första gången på länge mår jag riktigt bra. Kanske var det bra att komma iväg och fundera över saker och ting. Jag har bara sprungit på den senaste tiden och inte funderat så mycket. Men riktigt skönt att få relektera över saker och ting å få ta beslut som kommer påverka längre fram! Det finns vissa människor som är ens ledstjärnor och vågar visa rätt!

Nu ska jag läsa bokföring! Ha en bra dag och var rädd om er alla. Känner att jag är glad ... :)

kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback