Fredag morgon....

Igår så var det dags första besöket på ett jätte mysigt café här i Övertorneå (kanske det enda) men det gör absolut ingenting hur mysigt som helst. (bilder kommer nog senare)

Imorse var jag inte så trött som jag trodde. Men kroppen börjar väl vänjas att gå upp halv sex varje morgon - däremot kunde jag inte sova alls så jag somnade vid tolv tiden efter svarat på en del mail. Men nu är det som sagt fredag och min sambo åker hem till sitt idag så jag blir själv i helgen. Funderar vad det har att erbjuda.

Förlåt mina kära vänner om jag är inte den mest sociala personen på kvällarna och pratar i telefon som ni är vana vid. Jag har inge ork när jag kommer hem. Igår var det ett undantag att vara vaken längre än till 21. Fast det är väl så när man har ett plugg/jobb.

Saknar Dig!! Väntar och väntar å du är inte där runt hörnet, jag trodde det var en dröm så jag träffar dig när jag vaknar. F*n så länge utan dig.

Igår såg jag reprisen på Elvis i hudik. Underbart program med underbara människor.
Nästa vecka blir det full fart här träning - plugg/jobb - träning å så blir det Stockholm. Skolan har studiedag nästa vecka så det passar bra.

kramar till er hoppas på en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback