Onsdag igen...

veckorna går fort jag har lite svårt att erkänna men det är dock sant. Idag skulle jag göra prov/test i företagsekonomi, men början på dagen gick det inte alls. Jag försökte men det gick verkligen. Så jag läste boken, skrev anteckningar började med övningar och verkligen läste. Det gick som det gick men halv fyra testade jag sista gången och så gjorde jag det. 92% så jag känner mig riktig glad. Det fastnade. Tänk om jag hade haft detta på komvux när jag läste (och inte förbannad glaskiosken) men men. Har lite plugg att ta hand om ikväll sedan imorgon ska jag tydligen ha studieteknik. Vill heller plugga ekonomi! Ska försöka få det på fredag istället :P

Idag i skolan skulle jag få tag i hörcentralen då min ena hörapprat krånglar - men jag gav upp j*la telefontid som inte finns. Tack och lov jag kan få hjälp med det. Så jag hoppas jag kan dycka upp där när jag kommer hem till Övik nästa gång!!! Behöver ju den.
Dagens bästa stund var på kaffet nere vid kyrkan. Så mysigt är det... tänk om man kunde ha ett sånt kaffe hemma i övik. Kaffet är guddomligt gott. :P

Man märker att man går och går....kondisen är bättre och bättre ska den bli. Vill dock träna på gymet... ska ner och höra om nyckeln imorgon för jag vill vill vill!! Imorgon måste det bli en längre promenad. Lika på fredag för sedan blir det ju resa för mig på lördag igen ...
Blir ju som ett beroende :P

Funderar hur vissa människor är just nu menmen. Är dock lite besviken på vissa personer...

Saknar dig mer än vad du anar.

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback