Onsdag

Så är det redan onsdag. Imorgon och på torsdag är det studiedag här på skolan. Så man har fått självstuider. Känns ju härligt. Åker till sthlm och träffar UH gänget, hoppas få träffa både Emma och brorsan med familj. Var ett tag sedan nu.

I söndags blev det enda stort plugg dag. Hela dagen från början till slut sedan gick jag och möte L och C från bussen när de kom så det blev en promenad 1 h efter det blev det the och plugg vidare.
Måndagen var enda seg dag, räknade matte och försökte förbreda mig för provet och efter skolan blev det plugg på underbara fiket. Insett att det går fortare att gå hem nu från fiket :P Tisdag morgon och matte prov. (Fick reda på reslutatet idag blev VG :) ) efter skolan igår gick jag och L ut och tränade  runt sjön. Riktigt härligt höstväder fint men framför allt skönt att röra på oss. Vi har bägge antagit utmaningen :P
Igår skulle jag se på tv kring 20.00 sedan ringa nga samtal men tydligen hade jag somnat i soffan och vaknade av jag behövde gå på toa så det blev inga telefonsamtal eller för den delen tv:en

Idag hoppas jag på fika innan L åker hem och jag ska packa. Imorgon blir det sthlm och plugg för den delen med. Jag måste plugga för nästa veckan har jag slutprovet i företagsekonomi.

Nu ska jag gå äta lunch sedan blir det in i böckerna igen.

Saknar DIG väldigt mycket

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback