Täckbyxor inhandlade - nu får det gärna bli vinter

nästa vecka blir det hem till Övik och på min att göra lista hade jag bland annat inköp av täckbyxor för det lär jag behöva i vinter. Dels för att leka med syskonbarnen över julen men även för att jag ska vara ute själv gå fram och tillbaka från skolan. Igår gjorde jag fyndet och köpte ett par byxor! Så nu kan det bli vinter :P Hellre har jag vinter och inte snö - regn - snö - regn och halka. URK hit med vinter :)

sitter och gör kapitel fyra i företags ekonomin. Har bara ett kapitel kvar sedan blir det slutprovet blir ibörjan av nästa vecka. Har ju kört fast i vissa övningar.
Igår var det en dag när det var skönt att gå och kika in vad som egentligen finns i Övertorneå. Det mest har varit gått till fiket, pluggat, gått till Konsum/ICA och handlat å sedan hemåt till böckerna. Men igår gick vi först till fiket och jag fick mitt underbara goda kaffe sedan tog vi en pizza ingen av oss orkade fundera på mat :P Fast pizzan är inte lika god som på Marko Polo i Övik. :) Efter det gick vi in i små affärena. Helt nice en torsdag e.m måste jag säga. Det roligaste var/är när vi gick hem och löst planerade att göra lite äventyr här framöver. Livet är så mkt enklare då man har mål att se framåt!

Dags att dycka ner i böckerna igen och tack AF resor och AF kundtjänst som hjälpte mig. Tänk om ni alla som jobbar på AF vore lika så vore livet mkt mkt enklare. Underlätta i stället för att stjälpa det måste vara ett bättre sätt att uppmuntra frramgång!

Är glad att saker och ting händer i livet så man uppskatar saker mer och inser att utan de sakerna kanske man inte vågar öppna dörren. Jag ska vara öppen för flera såna saker här framöver och våga göra det jag vill och drömmer om det är då jag har mest motivering att komma någonstans <3

Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback