Göteborg är en fin stad :)

Igår åkte jag ner till Göteborg för att vara på en teknikmässa för personer inom hörselvärlden. Allt från elever till - audionomer till andra intressanta besökare. Var riktigt kul. Var kul att höra av alla tyckte om UH. Nu blir det andra bullar :) SÅ det är måste göras om... Tycker om staden Göteborg kommer säkert tillbaka. Vara mera här!
Blir mkt sugen på nya hörapprater för de som jag fick se igår skulle göra mkt för mig. (intresseklubben antecknar för er andra) men för mig var det rena lyckan att höra vad som nu funkar och inte fungerar. Blir nog ett besök på hörcentralen och ställa lite frågor.

I Tisdags blev det möte på Kristinaskolan med nationela skolrådet och fick framför allt lyssna på mkt matnyttig information och fick lära mig saker. Ser redan framemot mötet i november :P
SÅ hamnade man på Ikea med svärmor och jag köpte mest saker till andra som hade lagt in beställning. Men två nya kuddar blev det i vardagsrummet. Sedan som sagt köpte födelsedagspresent till svärmor och vin glas till mormor å servetter till mormors 90 års firande.

Valreslutatet blev inte som hade tänkt sig. Igår kunde borgarna fått egen majoritet. Men så blev det inte. Å nu handlar det om att kompromissa ihop så det blir utan SD. Spänningen lider. Jag kan fortfarande inte sluta fundera på hur SD har för hjärtefrågor.. för läser man partiprogrammet blir man både rädd och förbannad på ren svenska. Det är en sjuk människosyn man har och då har man inte människor lika värde där med basta.

Imorgon blir det möte med af. Jag kan bara hoppas jag känner mig lite gladare när jag går därifrån än vad jag har gjort de senaste gångerna. Jag har en b-plan! Definitivit en B-plan och en C-plan. Men då ska jag fråga hur de oxå tänker!

Helgen blir nog med största sannolikhet lugnt. Jag har massor av saker att jobba ikapp och styra upp.
Sedan blir det ju dalarna till veckan som kommer och fira min älskade Mormor som fyller 90 år. Det kommer en hyllning till henne här på bloggen. Hon är mkt speciell person i mitt liv!

Skriver mer, jag lovar.

Förresten en av de fyra sakerna jag skulle ta tag i och ordna upp har jag redan börjat göra. Det har redan givit reslutat! Det är nu jag har bestämt mig och då är det så!

ha en bra dag.

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback