ny glasögon...

Lyckan var ett faktum jag fick mina nya glasögon idag - trodde först det inte hade kommit men ängel på Specsavers letade reda på dem så jag fick dem idag! Jag är jätte nöjd med dem! Känns verkligen som jag!

Sedan blev det en sväng på stan innan man nu fortsätter med att göra listan å tittar då och då på matchen.
Micke jobbar ikväll så jag blir själv hemma men det ska nog gå det med då jag har saker att pyssla med inför allt som kommer framöver! Det blir många spännande dagar här framöver.

Till mina vänner som är orolig att jag inte kommer ha tid att träffa dem när jag kommer hem jo det kommer jag att ha om man nu vill göra det! Det handlar om lite planering och lite vilja! Jag vet det kanske låter lätt men det är det. Just nu är det detta jag kommer göra i mitt liv å jag finns ju fortfarande på facebook, bloggen, sms, ringa samtal och så finns msn så får vi använda kvalitetstid när jag väl kommer hem :)

Annars idag så är det verkligen en höst dag! Trädet utanför fönstret är verkligen höst vackert med alla dess färger! Å vad jag blir glad när jag tittar ut genom fönstret och ser trädet men samtidigt skrämer det mig lite gran att det är höst nu... men jag börjar ett nytt steg i mitt liv!

Dags att börja med resten som står på listan idag och kanske senare ta det lite lugnare!

Många kramar till mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det klart Susanne att vi kommer ses :) Vi får planera. Och höras som vanligt!

Glasögonen, riktigt fina! Jättefin bild på fb :)



Fö. kanelbullens dag är en bra dag. Mickes & min årsdag, så det är en bra start på början av resten av sitt liv ;) Good luck!

2010-09-27 @ 09:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback