så där ja :)

Livet är verkligen som en berg och dalbana men idag har jag nog gråtit av både ilska och glädje samtidigt. Å nu vet jag att jag både kan och vill så går det framåt <3

Den 4 oktober bär det av (på kanelbullensdag) och så får vi se vart det bär och detta kommer bli ett äventyr som heter duga! Jag kan om jag vill! En sak till att pricka av i mitt liv och en sak det jag har sagt jag ska ta tag i :)
Vad kommer detta att sluta... ja det vet man aldrig men det kommer bli bra!

Annars har det varit en minst sagt regning dag och tack Sofia för du finns!

Imorgon är en ny dag och känns spännande vad dessa två veckor kommer innefatta i mitt liv!

Jag kan jag vill å så är det bara!

kramar till alla underbara ni där ute!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack själv Susanne!

2010-09-27 @ 09:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback