Vad är en väntning på ett flygplan?

Sitter på flygplatsen i Luleå och väntar på flyget. Det skulle ha gått 19.35 men beroende på snö i sthlm så kommer vi förhoppningsvis i väg 21.05 men vi får väl se.
Kan ju undra om det inte har kommit snö tidigare i vårt kära land då man får panik för det är snö. Hur gjorde man förr i tiden (för var det väl så det kom mer snö då??) man kan ju undra i alla fall.

Dagen gick snabbt fast den var seg. Matrasten var mycket trevligt. Tack för sällskapet L och B!

Jag trodde aldrig jag skulle sakna vänner så mycket jag gör. Jag trodde aldrig jag skulle kunna sakna vissa personer så himla mycket. Jag saknar att inte träffa min familj så mycket men vissa vänner saknar jag så grymt mycket. Det saknas någon. Visst telefon är bra men det är inte samma sak. Ses, se en film, prata öga mot öga. Skratta skämta kanske en och annan snödriva får besök eller snöboll fan vad jag saknar det den här vintern. Saknar även varma kramen, att dricka svartvinbärsspriten i hop :P att skratta så jag gråter när man gör ngt ihop... tur att snart ses för nu är saknaden står.

Nej flygplan kom hit. När jag väl kommer till arland är nästa äventyr att ta sig till vandrahemmet. Hoppas på nga timmars sömn i alla fall...

många kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback