Dag 08 (Min bästa vän)

Nu har jag inte uppdaterat på ett tag har haft minst sagt fullt upp. I helgen hade jag tänkt plugga men tog det lugnt och fick liter energi. Annars är det sig likt dock många olika saker jag har i luften samtidigt men det är riktigt skoj. Till helgen blir det en tur till Ö-vik, Härnösand och Gideå en blandad kompott men mycket mycket trevligt. Det blandas med styrelsemöte med UH, jobb, träffa underbara vänner en helt underbar helg alltså.

Dag 8 ska skriva om min bästa vän. Har nog funderat flera ggr på om jag har en bästa vän. Om jag någonsin haft en bästa vän. Kan mer känna att jag har många vänner som varit nära men en bästa vän. Genom åren har många fått en extra plats i livet. Men en själsfränd. När jag flyttade upp till Härnösand och lärde känna Emma så kan jag säga hon är väl den person som kommer stå mig närmaste. Å vara den person som läser mig bäst och vi kan ha så himla skoj ihop. Tack och lov att jag lärde känna den underbara människa.
Sedan har jag turen att lära känna både Sofia M och Carina och vilket gjort att mitt liv har fått en mkt stor krydda i tillvaro. Jag kan inte säga vem som står mig närmast för det går inte. För det som är det underbara är att ni gör mitt liv så mkt rikare på många många sätt.
I alla mina år har jag alltid umgås med killkompisar och tyckt på många sätt det har givit så mycket mer men tack för alla mina vänner vem ni är så vet ni om det oavsett om ni heter Anders eller om du heter Therese så ni som är mina vänner vet om det också. Sedan finns det nära vänner som man inte umgås med så ofta och när man umgås så har man underbart skoj med. Vänner från gymnasiet har ju alltid en speciell plats. Listan kan göras lång. Men oavsett finns ni många många av er i mitt hjärta! Tack återigen för vi har så grymt skoj när vi väl träffas! <3

Fast ju mer jag skriver så tror jag trotts allt att min bästa vän och min närmaste vän genom åren har varit min morfar. Kanske konstigt men det var ärligt talat han jag kunde prata om med allt och han fanns alltid där. Han gav mig både ris och ros, å många ggr ville jag heller umgås med honom än att träffa kompisar efter skolan då det alltid hände ngt. Morfar var en morfar som en morfar ska vara! Tack morfar men jag saknar dig grymt mycket. Så min bästa vän är och förblir du!

kramar

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack vännen jag blir rörd när jag läser detta. Massa kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback