livet rullar på ...

nu händer det mycket saker runt omkring mig vet inte riktigt om jag hinner med själv. Idag var jag på hörcentralen och fick mina nya hörapprater. De är lilla :) sedan fick jag en stremar så jag kan prata i mobilen och höra det direkt i hörappraterna. Vilken grej måste jag säga. Härliga tider.
När jag sitter och läser lite inför helgen ringer mobilen och var jobbet. "Kan du jobba?" ja när sa jag? Helst nu svarade andra ändan. Sagt och gjort satte mig i bilen och åkte upp. SÅ nu är jag hemma efter en kväll på jobbet. Mycket trevligt! Imorgon blir det full fart ska göra massor och sedan träffa Johanna som kommer hem över helgen. Låååååååång fika och annat trevligheter.

Nu ska jag umgås med Micke. Skriver mer imorgon.

Nu närmare sig med stormsteg årets första bröllop vi ska på men även studentfirande. Känns riktigt skoj.

Ha en fortsatt trevlig kväll men innan jag slutar måste jag skriva par rader om gårdags kvällen då vi tillbringade det hemma hos Sofia och Micke. Mycket trevligt och måste göras om snart igen. Härligt när man kan göra saker och inte bara vara hemma om kvällarna då jag inte jobbar så att säga. Som sagt ha en trevlig kväll.

många kramar till er mina kära vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback